Nädal 3: Uus meedia

CNN


Üks traditsiooniline meedia kanal, mis kasutab uut meediat oskuslikult, on CNN (Cable News Network). CNN on loonud tugeva kohaloleku erinevates sotsiaalmeediakanalites, sealhulgas Facebookis, Twitteris, Instagramis ja YouTube'is, kus nad jagavad laia valikut sisu, sealhulgas uudiseid, arvamuslugusid, lühivideosid, interaktiivseid graafikuid ja muud.

CNNi sotsiaalmeedia kohalolek on välja kujunenud suurepäraseks kaubamärgiks, mis on tuntud oma põhjaliku ja usaldusväärse uudisjälgimise poolest. Lisaks sisukale uudistele on CNN aktiivne ka sotsiaalmeedia suundumuste jälgimisel ja uute funktsioonide kasutamisel. Näiteks on CNN loonud uudisvooge Snapchat'is ja Instagrami loo funktsiooni, et jõuda noorema publikuni ja muuta oma sisu interaktiivsemaks.

CNNi sotsiaalmeedia kohalolek on kaasaegne, kaasahaarav ja mitmekülgne. Nad on suutnud oma brändi tugevalt esile tõsta ning luua sisu, mis on kohandatud erinevatele platvormidele ja publikutele. Kokkuvõttes võiks öelda, et CNN on suurepärane näide traditsioonilisest meediakanalist, mis on suutnud uut meediat oskuslikult kasutada ning selle abil laiendada oma publikut ja tugevdada oma brändi.



ERR


Üks traditsiooniline meedia kanal, mis paistab uues meedias märksa lahjem kui enda põhikanalis, on näiteks Eesti Rahvusringhääling (ERR). Kuigi ERRil on olemas sotsiaalmeedia kontod (Facebook, Twitter, Instagram), on nende tegevus nendes kanalites võrreldes nende põhikanalitega (televisioon ja raadio) märkimisväärselt tagasihoidlik.

ERRi sotsiaalmeedia kontod on pigem uudiste ja saadete edastajad, kus postitatakse valdavalt pealkirju ja linke ERRi veebilehe artiklitele ning uudistesaadetele. Samuti on postitused eesti keeles, mis võib piirata nende publikut rahvusvahelises kontekstis.

Võrreldes teiste uudisteportaalide ja meediakanalitega, kes on suutnud uut meediat oskuslikult ära kasutada, on ERR jäänud tagaplaanile. Teised väljaanded nagu Postimees ja Delfi on loonud aktiivse sotsiaalmeedia kohaloleku, kus postitatakse regulaarselt lühivideosid, interaktiivseid artikleid ja teisi kergemini tarbitavaid sisuformaate, mis aitavad publikul paremini kaasatud olla.

Kokkuvõttes võiks öelda, et ERR võiks olla aktiivsem ja loovam oma sotsiaalmeedia kohaloleku kujundamisel, et jõuda laiema publikuni ja muuta oma sisu kaasahaaravamaks.

Comments

Popular posts from this blog

Nädal 8: IT proff...?

Nädal 7: E-ITSPEA 7: Arvutid ja paragrahvid IIː litsentsid ja autoriõigus

Nädal 6: Arvutid ja paragrahvid Iː tants intellektuaalomandi ümber